Duyuru:

Tüm linkler Yandex Disk'e yüklenmektedir. Süreci hızlandırmak için kırık link bildirimi yapın.

twd-7-bolum-7-sezon
  • CitizenZ
  • 41.402
  • 5 Aralık 2016
  • 34
  •  27

The Walking Dead 7.Sezon 7.Bölüm Türkçe Altyazılı Torrent indir

Merhaba arkadaşlar, daha önceki The Walking Dead 7.Sezon bölümleri paylaşımlarımızı çok sevmiştiniz. Bu yazımızda da TWD 7.Sezon 7.Bölümü paylaşıyoruz sizlerle. Lafı fazla uzatmayı sevmesem de bazı etkenlerden dolayı uzatmak zorundayım 🙂 Artık siz bizi her ne kadar seviyorsanız o kadar okursunuz bu yazıyı. Neyse bakalım yeterince saçmaladıktan sonra sizlerle The Walking Dead 7.Sezon 7.Bölüm’ü Türkçe Altyazılı Torrent ile paylaşalım.

The Walking Dead 7.Sezon Bölümleri Torrentle Nasıl İndirilir – İzlenir?


Link kırıksa lütfen Kırık Link Bildirimi yapın. Link aynı gün güncellenecektir.
Tüm .Rar ve .Zip dosyalarının şifresi: www.root-warez.com

Bu yazıya kaç puan verirsin?
Öf bu ne be!Kötü!İdare eder...Güzel güzel...Çok iyi!

Bu yazı 231 kez oylandı ve 5 üzerinden ortalama 4,19 puan aldı.

Yazar: CitizenZ #administrator


Tüm Yazılarına Git

YORUM YAP


BU YAZIYA 34 YORUM YAPILMIŞ

    Murat balci 5 Aralık 2016 - 22:31

    Beğeniye rağmen açılmadı link ??

      CitizenZ 6 Aralık 2016 - 00:46

      sayfanı yenile

    Emirhan Gülmez 6 Aralık 2016 - 16:27

    Youtube butonuna basıyom hiç bişey olmuyo ne yapmam lazım

      CitizenZ 6 Aralık 2016 - 17:06

      beyazımsı şekilde ise daha önceden tıklamışsın demektir, ikinci adıma geçebilirsin.

    ENES TUTCU 6 Aralık 2016 - 16:58

    admin bc.vc sitesinde sayfa görüntülene miyor diyo. giremiyorum…

      CitizenZ 6 Aralık 2016 - 17:07

      AdBlock kullanıyorsan kapatıp dene

        ENES TUTCU 6 Aralık 2016 - 17:50

        saoğ admin ama gene olmuyo. çözümün varsa yazarsan sevinirim.

    ersin elmas 6 Aralık 2016 - 19:58

    Bulmak ve indirmek için hiç bir şekilde zorlanmadım. başarılar dilerim size. teşekkürler

    Can Samur 7 Aralık 2016 - 01:50

    Admin kardeş bu yaptığın bizim için büyük bir iyilik en azından benim için. Ne kadar ellerine sağlık desem az. Çalışmalarınızın devamını bekler, başarılar dilerim.

    boran 7 Aralık 2016 - 21:34

    eline sağlık. başarılı bir site

    Rızvan 8 Aralık 2016 - 19:45

    rar şifresi nedir

    Çevik 9 Aralık 2016 - 00:21

    altyazılı diyosunuz altyazılı değil ayıp be ayıp

      CitizenZ 9 Aralık 2016 - 00:54

      ulan herif, adam gibi bak dosyaların içine.

    huseyin 9 Aralık 2016 - 01:33

    Gerçekden Süpersin admin sağol. sayende 7. sezonu izleyebilicam. Ve ayrıca bu site bi harika.

    omer 9 Aralık 2016 - 11:09

    Reis rar şifresi nedir?

      CitizenZ 9 Aralık 2016 - 11:49

      konuda yazıyor. Göremeyenler için rar şifresi www.root-warez.com

    Furkan Keskin 9 Aralık 2016 - 18:41

    Ses dosyası ac3 desteklenmiyor diyo 3 gb indirdim 720p napıcam ?

      CitizenZ 9 Aralık 2016 - 23:39

      sitede k-lite codec pack var onu indirip kur düzelir

    omer 10 Aralık 2016 - 00:17

    Admin sea dosyasini rardan cokarmak icin şifre istiyor yaPıyorum hata verdi

    omer 10 Aralık 2016 - 00:21

    • Is a directory
    /storage/emulated/0/Download/7.Bölüm http://www.root-warez.com/Türkçe Altyazı dosyasında okuma hatası
    • Is a directory
    /storage/emulated/0/Download/7.Bölüm http://www.root-warez.com/Türkçe Altyazı açılamıyor
    • Is a directory

      CitizenZ 10 Aralık 2016 - 15:23

      zipten çıkart önce masaüstüne

    ssaa 12 Aralık 2016 - 14:00

    hocam 7.sezon 8.bölüm bugün yayınlanırmı ?

      CitizenZ 12 Aralık 2016 - 15:58

      Aynen

    olcay doğan 13 Aralık 2016 - 20:50

    dostum link yok

      CitizenZ 13 Aralık 2016 - 20:52

      dostum link var.

    umut yolkovan 16 Aralık 2016 - 00:52

    daha oncekı bolumler yuklenecek mi?

      CitizenZ 17 Aralık 2016 - 10:19

      Sitede hepsi var.

    huso aga 17 Aralık 2016 - 22:41

    teşekkürler

    Frt 23 Aralık 2016 - 23:37

    Adımları uygulamama rağmen link gözükmedi ?

      CitizenZ 24 Aralık 2016 - 12:11

      http://bc.vc/jIzHaPb

        oğulcan demirbilek 24 Aralık 2016 - 17:00

        abi bu rar şifresi yanlış sanırım çümkü 20 defa denedim ve olmadı

          CitizenZ 25 Aralık 2016 - 01:42

          herhangi bi’ sıkıntı yok kardeş, dikkatli yaz.