Duyuru:

Tüm linkler Yandex Disk'e yüklenmektedir. Süreci hızlandırmak için kırık link bildirimi yapın.

mtk-v1-mini-blog-temasi-ucretsiz-indir
  • CitizenZ
  • 1.360
  • 15 Kasım 2016
  • 0
  •  

MTK V1.0 Responsive Mini Blog Teması

Merhaba arkadaşlar, ben Ufuk ÇINAR. Daha önceden de tema uğraşlarım olmuştu ama hiçbirisini bitirmemiştim. Can dostum, kardeşim saydığım, hani kan bağınız olmamasına rağmen varmışcasına hissettiğiniz dostlarınız olur ya işte öyle bir şey olan tek arkadaşım Muhittin Taylan KAYA’nın vefatı üzerine onun için bir tema yapacağımı ve ücretsiz dağatacağıma karar kılmıştım. Nihayet o gün geldi. Kendi blogumdan değil de kardeşim dediğim M. Taylan KAYA’nın blogundan paylaşma gereği duydum.

Temanın adı Muhittin Taylan Kaya’nın baş harflerinden geliyor: MTK. Temanın 1. sürümü bu. Responsive bir tasarıma sahip, yani mobilden ya da tabletten girildiğinde de ona göre şekil alıyor. Tema responsive tasarıma sahip olmasının yanında bir de %100 kullanıcı deneyimi puanı almakta Google PageSpeed Insıght’tan. Kişisel bloglarınızda kullanabileceğiniz güzel bir tema. Temanın demosunu altta paylaşıyorum.

Temanın demosu: http://www.ufukcinar.com.tr

Temanın görünümü: tum-sayfa

Temayı istediğiniz şekilde değiştirebilir veya başka bir yerlerde yayınlayabilirsiniz. Sizden tek ricam yayınladığınızda hikayesini de paylaşmanız. Kardeşim için bir fatiha okur ve okutursanız ne mutlu…

MTK v1.0 Ücretsiz İndir

Kaynak: http://bilgiukalasi.com/mtk-v1-0-responsive-mini-blog-temasi.html


Link kırıksa lütfen Kırık Link Bildirimi yapın. Link aynı gün güncellenecektir.
Tüm .Rar ve .Zip dosyalarının şifresi: www.root-warez.com

Bu yazıya kaç puan verirsin?
Öf bu ne be!Kötü!İdare eder...Güzel güzel...Çok iyi!

Yazar: CitizenZ #administrator


Tüm Yazılarına Git

YORUM YAP


BU YAZIYA 0 YORUM YAPILMIŞ